html Campania 2% - Ţara lui Andrei

Susţinem iniţiativele societăţii civile din România prin campania 2%!

Din 2008, OMV Petrom desfășoară anual o campanie de informare în rândul angajaților privind prevederea 2%. Prevederea 2% din Codul Fiscal (Art. 79, Art. 82 alin (6) și Art. 102 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal) este un mecanism de transparenţă fiscală care permite oricărui contribuabil persoană fizică să redirecţioneze 2% din impozitul pe venit către o organizație non-guvernamentală (asociație sau fundație).

Astfel, prin susținerea unui ONG, fiecare dintre noi poate contribui activ la soluționarea unor probleme ale societății civile din România.

În 2011, 2012, 2013 și 2017 compania a găzduit și un Târg de ONG-uri în sediul central (Petrom City), în cadrul căruia angajații au avut ocazia să interacționeze cu reprezentanții organizațiilor non-guvernamentale și să ia o decizie documentată privind destinația celor 2%.

În 2017 am colectat 1.250 de formulare de redirecționare a 2% din impozitul pe venit și am susținut cauzele a mai mult de 220 de organizații non-profit. ONG-urile din domeniul sănătății au fost cele mai susținute (36%), urmate de cele care desfășoară programe în domeniile dezvoltare comunitară (26%), social (23%), educație (8%), culte (4%), mediu (1.5%) și sport (1.5%).

În același an, a fost organizată pentru prima oară Ziua Centrelor de Resurse ale Comunității (CERC). Organizații înființate cu sprijinul OMV Petrom au petrecut câteva ore în sediile din țară ale companiei, unde au avut ocazia să interacționeze și să se promoveze în mod direct în rândul angajaților.

REZULTATE 2011-2017:

  • 12.150 de formulare de redirecţionare colectate în sediile OMV Petrom
  • Anual, în medie, peste 150 de ONG-uri au beneficiat de susținerea angajaților OMV Petrom
  • Mai mult de 95 de ONG-uri participante la cele 4 ediţii ale târgului de ONG-uri din Petrom City
  • OMV Petrom a fost nominalizată cea mai implicată companie în susținerea ONG-urilor din România (Cult Market Research, Mai 2015)
  • Campania 2% este proiectul de responsabilitate socială cel mai cunoscut de către angajatii OMV Petrom (88%) (conform unui studiu Exact CC realizat în rândul angajaților OMV Petrom în 2016)

 

EDIŢIA


  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013