html Campania 2% - Ţara lui Andrei

Susţinem iniţiativele societăţii civile din România prin campania 2%!

Din 2008, OMV Petrom desfășoară anual o campanie de informare în rândul angajaților privind prevederea 2%. Prevederea 2% din Codul Fiscal (Art. 123 din Legea 227 / 2015) este un mecanism de transparenţă fiscală care permite oricărui contribuabil persoană fizică să redirecţioneze 2% din impozitul pe venit către o organizație non-guvernamentală (asociație sau fundație).

Astfel, prin susținerea unui ONG, fiecare dintre noi poate contribui activ la soluționarea unor probleme ale societății civile din România.

În perioada 2011-2013, compania a găzduit și un Târg de ONG-uri în sediul central (Petrom City), în cadrul căruia angajații au avut ocazia să interacționeze cu reprezentanții organizațiilor non-guvernamentale și să ia o decizie documentată privind destinația celor 2%.

În 2016 am colectat peste 1.600 de formulare de redirecționare a 2% din impozitul pe venit și am susținut cauzele a mai mult de 220 de organizații non-profit. ONG-urile din domeniul Sănătății au fost cele mai susținute (39%), urmate de cele care desfășoară programe în domeniile Dezvoltare comunitară (27%), Social (16%), Educație (5%), Culte (4%), Mediu (1%) și alte categorii (8%).

REZULTATE 2011-2016:

  • Peste 10.900 de formulare de redirecţionare colectate în sediile OMV Petrom
  • Anual, peste 100 de ONG-uri au beneficiat de susținerea angajaților OMV Petrom, numărul acestora dublându-se începând cu anul 2014
  • Mai mult de 90 de ONG-uri participante la cele 3 ediţii ale Târgului desfăşurat în Petrom City
  • OMV Petrom a fost nominalizată cea mai implicată companie în susținerea ONG-urilor din România (Cult Market Research, Mai 2015)

EDIŢIA


  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2011

    2% 2011
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2012

    2% 2012
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013
  • 2% 2013

    2% 2013