Școala lui Andrei este un program de educație antreprenorială, ce se desfășoară sub forma unei competiții de proiecte adresate elevilor și cadrelor didactice din ciclurile de învățământ primare și gimnaziale (clasele I-IV și clasele V-VIII) care aparțin școlilor din comunitățile OMV Petrom.

Din 2009 până astăzi, aproape 30.000 de elevi au înscris 1.240 de proiecte pentru dezvoltarea comunităților lor, iar peste 2.000 de profesori i-au ghidat și i-au inspirat pe cei mici să schimbe lumea de lângă ei.

OMV Petrom a finanțat 48 dintre cele mai ambițioase proiecte cu granturi în valoare de 555.000 de euro și premii speciale pentru cele mai populare echipe.

Cum se acordă finanțările primelor 10 proiecte câştigătoare?

Într-o primă etapă a ediţiei de anul acesta se vor anunţa 14 echipe semifinaliste, pe data de 12 iunie, care vor participa în Tabăra din Ţara lui Andrei în perioada iunie - august. Dintre acestea, vor fi selectate 10 echipe câştigătoare care se vor anunţa în luna septembrie. Cele 10 echipe ale căror proiecte vor fi desemnate câstigătoare, vor primi finanțare în cuantum de 5000 euro printr-un contract de sponsorizare încheiat între Organizator și partenerul de proiect.

Cum se acordă finanțările primelor 10 proiecte câştigătoare?

Primele 10 echipe ale căror proiecte vor fi desemnate câstigătoare, vor primi finanțare în cuantum de 5000 euro printr-un contract de sponsorizare încheiat între Organizator și partenerul de proiect.

Este posibil ca un o echipă participantă să înscrie mai multe proiecte?

Nu, o echipă poate depune un singur proiect în concurs, respectiv cadrele didactice pot coordona o singură echipă.

Ce se întâmplă dacă mă număr printre câștigători?

Petrom va anunţa semifinaliștii, câştigătorii premiilor de popularitate şi câştigătorul tombolei pe website-ul www.taraluiandrei.ro, secţiunea “Şcoala lui Andrei”, pe 12 iunie 2014. Ulterior cadrele didactice coordonatoare vor fi contactate telefonic şi vor primi un email cu detaliile necesare pentru intrarea în posesia premiilor.

Care sunt premiile pentru câștigători?

•Juriul va desemna 14 echipe semifinaliste (câte 7 pentru fiecare ciclu de învăţământ) – care vor participa în Tabăra din Ţara lui Andrei în perioada iunie - august. Cadrele didactice ale acestor echipe vor beneficia de cursuri antreprenoriale recunoscute de Autoritatea Naţională pentru Calificări şi de consultanţă personalizată.

•Anunţarea semifinaliştilor, a Premiilor de Popularitate şi a Premiului Publicului vor avea loc 12 iunie.

Premiile Juriului: În luna septembrie, juriul va desemna 10 echipe câştigătoare care vor primi laptopuri pentru cadrele didactice, kit-uri multimedia pentru şcoala şi finanţări de câte 5.000 € pentru proiecte.

20 echipe (cele 10 câştigătoare, 4 semifinaliste şi 6 echipe clasate pe locul II- câte 3 din fiecare ciclu de învăţământ)  vor primi câte un sistem multimedia pentru şcoală: 1 videoproiector, 1 ecran proiecţie şi 1 laptop.

Premiile de popularitate: Pe baza voturilor publicului, câte o echipă din fiecare ciclu de învăţământ va primi câte un premiu de popularitate constând în tablete multimedia pentru fiecare dintre elevi şi laptopuri pentru cadrele didactice coordonatoare.

Premiul Publiclui: Se va organiza o tombolă în urma căreia se va decide câştigătorul unei tablete multimedia din rândul votanţilor. 

Cadrele didactice coordonatoare ale echipelor câştigătoare atât ale Premiilor juriului, cât și ale Premiilor de popularitate sunt premiate cu câte un laptop.

Toate cadrele didactice coordonatoare care inscriu proiecte eligibile care să corespundă criteriilor din Regulament vor primi diplomă de participare din partea Organizatorului şi Ministerului Educaţiei Naţionale, care este partener de proiect.

Echipele participante care au înscris proiecte eligibile, dar care nu fac parte dintre echipele finaliste ori care nu au fost desemnate câştigătoare ale Premiilor Juriului sau ale Premiilor Publicului - vor primi kit-uri educaţionale.

Care sunt criteriile de jurizare pe baza cărora se vor alege câștigătorii?

Criteriile de jurizare se refera la urmatoarele aspecte:

Relevanța: se referă la măsura în care proiectul răspunde unor nevoi sau unor probleme locale, la măsura în care proiectul propus răspunde în același timp și priorităților menționate în Regulament de către Organizator. Identificarea unei probleme reale și importante poate fi susținută prin rezultatele unor studii și cercetări sau prin experiența proprie (observare, discuții etc.) – 20 puncte

Obiective SMART:  obiectivele trebuie să fie specifice, măsurabile, tangibile în limita finanțării în valoare de 5.000 de euro, realiste și încadrate în timp – maximum 1 an de la data primirii sponsorizării.- 15 punct

Planificare realistă a activităților - 15 puncte

Buget realist și transparent: acest criteriu se referă la modul în care activitățile/resursele necesare implementării activităților se reflectă în buget. Costurile trecute în buget  sunt cele necesare și reale din piață. - 15 puncte

Durabilitatea proiectului: constituie măsura în care rezultatele, efectele, activitățile sau acțiunile din cadrul unui proiect rezistă în timp și după încheierea finanțării. Acest criteriu este echivalent cu potențialul de susținere a efectelor proiectului, prin crearea unor comportamente, structuri sau mecanisme funcționale, posibil de extins. - 15 puncte

Impactul: se referă la produsele/ rezultatele proiectului, adică la schimbările generate pe termen mediu sau lung, la efectele pozitive sau negative pe care le-a indus, la cele intenționate sau neintenționate. Atingerea obiectivelor propuse reprezintă premise pentru impact, însă efectele sunt cele care oferă dimensiunea acestui criteriu. Întrebarea-cheie este: "Ce schimbări au fost generate de activitățile proiectului, ce este diferit ca urmare a implementării acestuia și nu ca urmare a altor factori?" – 20 puncte

Pentru a afla componenta juriului, vă invităm să accesaţi secţiunea Juriu a site-ului www.taraluiandrei.ro

Cine evaluează proiectele înscrise în concurs?

Proiectele vor fi evaluate de către un Juriu format din lideri de opinie cu expertiză, aleşi în funcţie de proiectele pe care le-au realizat şi ei la rândul lor în domeniul antreprenorial, reprezentanţi ai organizaţiilor non-guvernamentale, jurnalişti. Pentru mai multe informații, vă invităm să consultați secțiunea “Criterii de Jurizare” şi secţiunea “Juriu” de pe website.

Cum pot să aflu care sunt comunităţile pentru care pot să propun o idee de dezvoltare comunitară?

Pe www.taraluiandrei.ro, secţiunea “Scoala lui Andrei” se află lista completă a școlilor din comunitățile Petrom. De asemenea, puteți accesa şi secţiunea “Materiale de support”. Aici puteți consulta Regulamentul pentru a verifica dacă şcoala se află printre cele participante.

Dacă vreau să înscriu proiecte în mai multe competiții trebuie să-mi fac cont pentru fiecare competiție?

Poți înscrie mai multe proiecte în competiții diferite folosind același cont de utilizator.

Ce fel de documente pot încărca?

Formatele acceptate sunt zip, .rar, .pdf, .doc, .docx, .jpg. Te rugăm să verifici în dreptul fiecărui câmp de upload document formatele solicitate pentru fiecare tip de document.

Pot să elimin un document încărcat greșit?

Dacă ai încărcat deja un document, poți selecta butonul ”Încarcă alt fișier” pentru uploadarea unui nou document.

Dacă am mai înscris un proiect pe site într-o altă ediție, pot continua de unde am rămas?

Pentru a introduce un proiect în competiție trebuie să începi completarea formularului aferent acestei ediții, fără posibilitatea de a continua completarea proiectului de unde ai rămas în edițiile anterioare.

Ce documente trebuie să încarc în formularul online?

În formularul online trebuie să încarci următoarele documente: 2 adeverințe pentru cei 2 profesori inițiatori ai proiectului, adeverințe care atestă care atestă calitatea de cadru didactic al şcolii selectate. De asemenea, tot în acest pas trebuie să încarci o adeverință cu numele elevilor participanți la proiect, care atestă că toţi elevii fac parte din şcoala înscrisă. În pasul 3 al formularului trebuie să uploadezi un act doveditor de parteneriat, care să demonstreze parteneriatul încheiat cu instiuţia publică sau ONG-ul menţionat. Odată ajung la pasul 9 din formular va trebui să uploadezi alte documente de prezentare ale proiectului tău de care dispui. Te rugăm să te asiguri că documentele uploadate respectă formatul solicitat, astfel proiectul va fi declarart neeligibil. 

Cum știu că proiectul a fost înregistrat cu succes după completarea întregului formular online?

După completarea tuturor pașilor obligatorii din formular și încărcarea documentelor, proiectul tău va fi verificat de echipa Țării lui Andrei. Odată aprobat, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa de e-mail a contului pe care l-ai folosit la completarea formularului.

Cum votez?

Pentru a putea vota un proiect, trebuie să îți creezi cont pe site și să te loghezi folosind datele furnizate la crearea contului. Poți vota un singur proiect prin accesarea paginii cu proiectele înscrise în competitie și selectarea butonului ”Votează” din cadrul proiectului pe care vrei să îl votezi.

Am început să completez formularul de înscriere, însă m-am blocat la un anumit pas și nu pot să trec mai departe. Ce pot să fac?

Asigură-te că ai completat toate câmpurile obligatorii, în limita numărului de caractere cerut. 

La încarcarea materialelor adiționale (poze, diplome, filmulețe etc.) există limită de dimensiune?

Pentru încărcarea de fișiere în galeria foto sau video nu există o limită de dimensiune. 

Ce întrebări conține formularul?

Formularul conține întrebări referitoare la proiect și inițiator și poate fi previzualizat aici și poate fi accesat din secțiunea „Contul meu” pe www.taraluiandrei.ro.

Cum pot să mă înscriu în Şcoala lui Andrei?

Școala lui Andrei este o competiție de proiecte ce se adresează elevilor și cadrelor didactice din școlile generale ce se află în comunitățile Petrom. Înscrierile în Concurs se pot face în două modalități. Prima modalitate este online: accesați site-ul www.taraluiandrei.ro, secțiunea Școala lui Andrei și completați formularul de înscriere conform etapelor.

Pentru a vă asigura că ne oferiţi informațiile necesare, vă invităm să consultați Ghidul Școlii lui Andrei din secțiunea “Materiale de support”, material care vă va ajuta în completarea corectă a formlarului.

Dacă nu aveți acces la Internet, puteți trimite formularul de concurs până la data de 15 mai, prin poștă, la adresa Țara lui Andrei (Str. Iordache Golescu, Nr. 17, Sector 1, București, Cod Postal 011332, Casuța Poștala 131, Oficiul Postal 2).

Cine se poate înscrie în Şcoala lui Andrei?

În primul rând, accesează www.taraluiandrei.ro, secţiunea “Şcoala lui Andrei”, documentul Regulament pentru a verifica dacă școala ta se află printre cele participante. Lista cuprinde școlile generale din comunitățile Petrom. Comunităţile Petrom sunt acele localităţi, orase şi comune, în care compania Petrom îşi desfăşoară activităţile, acestea regăsindu-se în diferite zone ale ţării. În competiția Școala lui Andrei se pot înscrie elevii și cadrele didactice din aceste școli. Echipele participante care doresc să se înscrie în Concurs trebuie să fie formate din minim 20 și maxim 30 de elevi din același ciclu de învăţământ (clasele I-IV sau V-VIII) și două cadre didactice coordonatore, toți din aceeași instituţie de învăţământ.


O echipă poate fi înscrisă în concurs o singură dată. Ideea proiectului trebuie să respecte tema competiţiei, şi anume să identifice o problemă din comunitate și să prezinte soluții antreprenoriale pentru rezolvarea acesteia. De asemenea, este necesar ca propunerea să vizeze implicarea activă a membrilor comunității în rezolvarea problemelor.

Ce fac dacă am întrebări?

Pentru orice întrebare legată de competiție sau procesul de înscriere, te rugăm să ne contactezi la adresa de email: scoala@taraluiandrei.ro sau prin apelarea numărului de telefon: 021.528.67.00, număr cu tarif normal în orice rețea, de luni până vineri, între orele 10:00 și 14:00, în perioada 10 martie - 12 iunie 2014.

 

Unde găsesc informații despre competiție?

Informaţiile despre competiţie se găsesc în “Ghidul participantului” şi în documentul “Regulament” de pe secţiunea Şcoala lui Andrei.

Ce înseamnă dezvoltare comunitară?

Dezvoltarea comunitară vizează implicarea activă a comunităţii în problemele care le afectează vieţile; este un proces bazat pe împărtăşirea puterii, a abilităţilor, cunoştinţelor şi experienţelor. Dezvoltarea comunitară urmăreşte să permită persoanelor şi comunităţilor să crească şi să se schimbe în funcţie de propriile nevoi şi priorităţi, cu condiţia ca acest lucru să nu afecteze negativ alte grupuri şi comunităţi sau să deterioreze mediul înconjurător.

Formularul online trebuie completat integral sau există posibilitatea de a completa pagină cu pagină și salva, eventual reveni pentru completări sau revizii?

Pentru a înscrie un proiect în „Școala lui Andrei”, trebuie să completezi formularul online până la încheierea perioadei de înscriere. Pe parcursul completării formularului există anumite câmpuri obligatorii pentru a trece la pasul următor și campuri la care poți reveni oricând înainte de încheierea perioadei de înscriere.

Poți începe să completezi formularul, iar după fiecare pas vei găsi butoane „Pasul anterior” și „Pasul următor” care îți permit să revii asupra câmpurilor editabile. Orice modificare se salvează automat în contul tău de cetățean al Țării lui Andrei.  

Formularul poate fi descărcat pentru previzualizare de aici. Poți să-l completezi în document, iar apoi să copiezi răspunsurile în cadrul formularului online.

Înscrierea oficială a ideii tale în competiție se face exclusiv prin completarea formularului online și încărcarea documetelor solicitate, formular pe care îl găsești în contul tău de utilizator.

 

Ce activităţi va include ediţia de anul acesta?

Ediţia de anul acesta se adresează doar comunităţilor în care Petrom desfăşoară activităţi. În perioada 24 martie - 14 mai 2014, participanţii sunt invitaţi să înscrie proiectele în concurs online sau prin poştă, tinând cont de toate condiţiile de participare. Într-o primă etapă se vor anunţa 14 echipe semifinaliste, pe data de 12 iunie, care vor participa în Tabăra din Ţara lui Andrei. Dintre acestea, vor fi selectate 10 echipe câştigătoare care se vor anunţa în luna septembrie. Pentru a fi siguri că veţi lua în considerare toate criteriile de participare vă invităm să consultaţi documentul Regulament de pe secţiunea “Şcoala lui Andrei”.

Ce înseamnă iniţiative antreprenoriale în rândul elevilor?

Ideea proiectului trebuie să identifice o problemă din comunitate şi să prezinte soluţii antreprenoriale pentru rezolvarea acesteia. În acelaşi timp, este necesar ca propunerea să vizeze implicarea activă a membrilor comunităţii în rezolvarea problemelor.

Mai jos aveţi un exemplu de soluţie antreprenorială.

Problema din comunitate: Biblioteca școlii nu este dotată corespunzător.

Oportunitatea: În cadrul programei școlare există cursuri opționale de lucru manual și tehnologie.

Soluţia: Realizarea unui atelier de jucării din vânzarea cărora se vor cumpăra cărţi pentru bibliotecă.

Câţi profesori coordonatori trebuie să aibă o echipă?

Fiecare echipă trebuie să aibă două cadre didactice coordonatoare. Unul dintre acestea va înscrie proiectul în concurs, iar ambele cadre didactice vor participa împreună cu elevii în Tabăra din Ţara lui Andrei, în cazul în care se numără printre echipele finaliste.

Profesorii coordonatori trebuie să coordoneze echipe din acelaşi ciclu de învăţământ în care predau.

Ce e Şcoala lui Andrei?

„Școala lui Andrei” este un program de educație antreprenorială, ce se desfășoară sub forma unei competiții de proiecte adresate elevilor și cadrelor didactice din ciclurile de învățământ primare și gimnaziale (clasele I-IV și clasele V-VIII) ale cărei obiective generale sunt susținerea inițiativelor antreprenoriale în rândul elevilor pentru dezvoltare comunitară în zonele de care aparțin școlile.

Echipe câștigătoare

Premiile Juriului (kit-uri multimedia)

Premiile de Popularitate

Premiul Publicului

Aceasta este câștigătoarea tabletei multimedia.

Ciucă Florentina Daniela

Craiova

Tableta

Utile

Premiile Juriului

Pentru primele 14 echipe semifinaliste*

  • 400 de Locuri în Tabăra din ţara lui Andrei
  • Diplome semnate de Ministerul Educaţiei
  • Kit-uri multimedia pentru şcoală
  • Cursuri antreprenoriat recunoscute de către Autoritatea Naţională pentru Calificări
* 14 echipe semifinaliste = 7 echipe din fiecare ciclu de învăţământ (clasele I-IV şi clasele V-VIII) care obţin cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare.

Premiile Juriului

10 echipe câştigătoare*

  • Finanţare de câte 5000 Euro
  • Laptop-uri pentru cadrele didactice coordonatoare
  • Diplome de câştigători semnate de Ministerul Educaţiei Naţionale
* 10 echipe câştigătoare = 5 echipe din fiecare ciclu de învăţământ (clasele I-IV şi clasele V-VIII) desemnate dintre cele 14 echipe semifinaliste.

Premiile Juriului

Pentru urmatoarele 6 echipe semifinaliste*

  • Kit-uri multimedia pentru şcoală
  • Diplome de participare semnate de către Ministerul Educaţiei Naţionale
* 6 echipe clasate pe locul II = 3 echipe din fiecare ciclu de învăţământ (clasele I-IV şi clasele V-VIII) care obţin cel mai mare punctaj, în ordine descrescătoare, în continuarea echipelor semifinaliste.

Premiile de Popularitate

Pentru 2 echipe care au obţinut cel mai mare număr de voturi*

  • Laptop-uri pentru cadrele didactice coordonatoare
  • Tablete multimedia pentru elevii fiecărei echipe
  • Diploma semnată de Ministerul Educaţiei Naţionale
* Vor fi acordate ca urmare a voturilor online. Vor fi declarate câştigătoare 2 echipe, câte una pentru fiecare ciclu de învăţământ (clasele I-IV şi clasele V-VIII), care au obţinut cel mai mare număr de voturi.

Premiul Publicului

Se acordă prin tragere la sorţi publicului votant

  • 1 tabletă multimedia

Premii de Participare

Se acordă tuturor echipelor care au înscris proiecte eligibile

  • Diploma de participare semnată de Ministerul Educaţiei Naţionale
  • Kit-uri educaţionale
Geta Diaconu: specializată în asistenţă în domeniul dezvoltării durabile şi RSC, atât în România cât şi în alte ţări: Republica Moldova, Cehia, Slovacia, Bulgaria, Ungaria, Rusia.
După o carieră de 15 ani în cadrul Institutului de Cercetări şi Ingineria Mediului şi în paralel, peste 5 ani în cadrul Academiei de Studii Economice (Facultatea Economia Mediului) din Bucureşti, Geta a început să lucreze la KPMG în urmă cu 14 ani, în calitate de consultant de mediu.
Betty Varga este direct implicată în gestionarea proiectelor de consultant Petrom. Înainte să se alăture echipei NESsT, Betty a făcut parte din echipa unui ONG din Timişoara, unde s-a ocupat de componenta de servicii sociale a organizaţiei.
De asemenea, Betty a fost responsabilă cu redactarea şi implementarea unor numeroase proiecte cu parteneri naţionali şi internaţionali. Obiectivul principal al proiectelor era sprijinirea adulţilor cu dizabilităţi intelectuale. Betty a susţinut un Master în Psihologie la Facultatea de Sociologie şi Psihologie din Timişoara şi a gestionat proiecte pentru Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile.
Ecologist pragmatic, se implică de 5 ani în proiecte sociale de voluntariat pe care le-a iniţiat, coordonat sau la care a participat cu încrederea că puterea exemplului şi spiritul civic poate schimba lumea în care trăim.
Crede în comportamente civice asumate şi în evoluţie pozitivă prin implicarea tinerilor în schimbarea societăţii. Fost corporatist, om de publicitate, voluntar, Dan utilizează toate mijloacele pe care le deţine pentru a promova şi încuraja o societate de care să fim mândri cu toţii.
Claudiu Vrînceanu, promotor al antreprenoriatului în România, este redactor şef al publicaţiei Wall-Street.ro.
El urmăreşte cu interes modul în care antreprenorii comunică cu publicurile ţintă: clienţi, parteneri, investitori şi angajaţi.
Cu o experienţă de peste 16 ani în managementul de afaceri, Cornel şi-a început activitatea de consultanţă prin asistarea investitorilor străini în procesul de privatizare a întreprinderilor de stat, dobândind o vastă experienţă în management operaţional şi financiar, vânzări şi negocieri.
Pasiunea pentru educaţia financiară l-a determinat să devină formator şi să se alăture echipei PACT în 2006, ca freelancer, oferind sprijin în formare şi consultanţă în domeniul educaţiei financiare, antreprenoriat şi managementul unei afaceri comunitare. De atunci, Cornel a mai lucrat în diverse proiecte de formare şi consultanţă în economie socială alături de Fundaţia pentru Dezvoltarea Societăţii Civile, Fundaţia Cartea Călătoare şi SOS Satele Copiilor. Este permanent preocupat de noi metode de dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale de la copii până la adulţi, motiv pentru care a fondat Asociaţia Educaţie pentru Viaţă Reală. A absolvit Facultatea de Relaţii Economice Internaţionale, Specialitatea Tranzacţii Internaţionale din cadrul Academiei de ştiinţe Economice Bucureşti.
Cariera Monei a debutat în televiziune, unde timp de 11 ani a ocupat funcţia de redactor, producător, realizator şi prezentator al celor mai importante jurnale de ştiri din România.
În prezent conduce departamentul de Sustenabilitate în cadrul Petrom România, coordonând şi implicându-se activ în programe de dezvoltare sustenabilă a comunităţilor din România.
Răzvan a studiat la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării și în prezent este journalist și coordinator web la Business Magazin, unde se ocupă cu redactarea de articole pe teme economice și antreprenoriale.
În 2012 a câștigat un premiu la categoria ”Financiar” în cadrul concursului ”Jurnalistul Anului”, un renumit concurs pentru tinerii jurnaliști. Înainte de Business Magazin, Răzvan a colaborat cu Ziarul Financiar, Realitatea TV și Radio Ardealul.
Ruxandra a absolvit Facultatea de Sociologie şi Asistenţă Socială din cadrul Universităţii Bucureşti în 2004. În 2003 a început să lucreze la Ministerul Administraţiei şi Internelor – în cadrul Unităţii Centrale pentru Reforma Administraţiei Publice (UCRAP).
În perioada octombrie 2004 – septembrie 2005 a urmat un program de master în Management şi Dezvoltare Socială Urbană în cadrul Institute for Housing and Urban Development Studies, dezvoltat în colaborare cu Universitatea Erasmus (Rotterdam, Olanda). La întoarcerea în România, a revenit în cadrul UCRAP, unde s-a implicat în special în proiectul de dezvoltare a instituţiei administratorului public (2006-2007). După trei ani în administraţia publică centrală, Ruxandra s-a alăturat echipei PACT în martie 2007, în calitate de coordonator al programului central al organizaţiei – de dezvoltare de organizaţii comunitare în sudul României, iar din iulie 2008 a preluat poziţia de director executiv al fundaţiei.
Silvia este responsabilă cu coordonarea activităţii de formare şi consultanţă pentru dezvoltarea sectorului nonguvernamental, a ideilor antreprenoriale sociale etc.
Pasiunea pentru dezvoltarea oamenilor s-a transferat încetul cu încetul şi în pasiunea de a dezvolta comunităţi şi organizaţii durabile. şi-a început activitatea de formare şi consultanţă prin îmbunătăţirea serviciilor sociale ale diverselor organizaţii, ulterior în cadrul FDSC coordonand programe ample de consultanţă în domenii precum educaţie, dezvoltare organizaţională, servicii sociale, economie socială etc, metodele de consultanţă folosite fiind îmbunătăţite de formarea în NLP şi analiza tranzacţională.

Relevanţă

se referă la măsura în care proiectul răspunde unor nevoi sau unor probleme locale, la măsura în care proiectul propus răspunde în acelaşi timp şi priorităţilor menţionate în regulament de către organizator.

Identificarea unei probleme reale şi importante: problemele şi/ sau nevoile grupului ţintă pot fi identificate prin studii şi cercetări sau prin experienţa proprie (observare, discuţii etc.)

20 puncte

Obiective SMART

obiectivele trebuie să fie specifice, măsurabile, tangibile în limita celor 5.000 de euro, realiste şi încadrate în timp - maximum 1 an de la data primirii sponsorizării.

15 puncte

Planificare

realistă a activităţilor

15 puncte

Buget realist şi transparent

acest criteriu se referă la modul în care activităţile/resursele necesare implementării activităţilor se reflectă în buget.

Costurile trecute în buget sunt cele necesare şi reale din piaţă.

15 puncte

Durabilitatea

constituie măsura în care rezultatele, efectele, activităţile sau acţiunile din cadrul unui proiect rezistă în timp şi după încheierea finanţării.

Acest criteriu este echivalent cu potenţialul de susţinere a efectelor proiectului, prin crearea unor comportamente, structuri sau mecanisme funcţionale, posibil de extins.

15 puncte

Impactul

se referă la produsele/ rezultatele proiectului, adică la schimbările generate pe termen mediu sau lung, la efectele pozitive sau negative pe care le-a indus, la cele intenţionate sau neintenţionate.

Atingerea obiectivelor propuse reprezintă premise pentru impact, însă efectele sunt cele care oferă dimensiunea acestui criteriu. Întrebarea-cheie este: "Ce schimbări au fost generate de activităţile proiectului, ce este diferit ca urmare a implementării acestuia şi nu ca urmare a altor factori?"

20 puncte

În această secţiune puteţi găsi materialele necesare pentru a participa la ediţia 2014 a şcolii lui Andrei.

De aici puteţi descărca Ghidul şcolii lui Andrei, material ce vă va oferi toate informaţiile necesare cu privire la înscrierea în competiţie, Regulamentul concursului, Formularul de înscriere în proiect şi cel completat cu titlu de exemplu, Baza de date în care se vor regăsi numele membrilor echipei şi Acordul de participare semnat de către părinţi.

Formular inscriere
Formular echipa Descarcă
Acord participare Descarcă
Regulament Descarcă
Ghid Scoala lui Andrei Descarcă
Acord parteneriat Descarcă
Regulament Petrom tombolă Descarcă
Toate documentele Descarcă
Intrebari frecvente
Profesorii Inițiativă
Ambasadorii Se poate
Fă cunoștință cu profesorii care au arătat că Se poate. Inspiră-te din poveștile lor și află de la ei cum și-au transformat ideea în realitate!
Citeşte-le poveştile!